صفحه اصلی / اتوماسیون صنعتی / آموزش راه اندازی سرو درایو های سری A2

آموزش راه اندازی سرو درایو های سری A2

مقدمه:

سیستم های سروو هم برای موتورها DC کاربرد دارند و هم برای AC اما در صنعت سروو موتورهای اولیه عموما به صورت DC بودند. زیرا سالهای بسیاری کنترل جریان بالا از طریق SCR ها انجام می شد. هنگامی که ترانزیستورها توانائی کنترل جریان بالا و تبدیل آن به فرکانس بیشتر را یافتند سرووموتورهای AC رواج بیشتری یافتند سرووموتورهای اولیه خصوصا برای طراحی تقویت کننده های خودکنترل در اتوماسیون صنعتی مورد استفاده قرار گرفتند. امروزه می توان دسته ای از این موتورها را برای تقویت کننده های خودکنترل یا کنترل گر با فرکانس متغیر طراحی کرد بدین معنی که موتور می تواند در سیستم خودکنترل و نیز در سیستم فرکانس متغیر کاربردهای متفاوتی داشته باشد.

در این سیستم یک سروو درایو از برند شرکت دلتا بعنوان کنترل کننده اصلی ، دو سروو درایو دیگر از همین برند را با فرمان های پالس کنترل می کند. در این سیستم سروو درایو اصلی با باز کردن رول بسته بندی و همزمان فرستادن پالس به سروو درایو شماره دو برای حرکت دادن کانوایر حامل محصول و به سروو درایو شماره یک برای برش رول که محل دقیق آن با استفاده از یک سنسور حس می شود سیستم را کنترل می کند.

این پروسه در مد موقعیت با کنترل واحد پالس بر میلی متر توسط سروو کنترل می شود.سروو درایو با تولید پالس و خواندن فیدبک آن مقدار میلی متر طی شده را محاسبه، اندازه گیری و کنترل می کند. برای جلوگیری از بروز خطای پوزیشن برای سروو درایوهای استفاده شده در این پروسه صنعتی از یک سنسور مرجع یا سنسور تعیین نقطه صفر برای هر سروو درایو استفاده شده است.

آموزش راه اندازی سرو درایو های سری A2

سرو درایو های سری A2
دانلود با لینک مستقیم

اطلاعات فایل:

اطلاعات فایل:

حجم فایل:۳٫۹MB

تعداد صفحات:۵۰

زبان:فارسی

فرمت فایل:pdf

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

x

این مطلب را نیز بخوانید

حذف جریان های هجومی ترانسفورماتور قدرت

حذف جریان های هجومی ترانسفورماتورهای قدرت با استفاده از تئوری سوئیچینگ کنترل ...